Deutsche Nationalitätenschule Werischwar

Hírek

Kategóriák

Határtalanul- 4. nap

Marosvécs- Kolozsvár- Királyhágó   Kakasszóra ébredtünk, de nem jó szívvel, mert tudtuk, hogy ma este véget ér az erdélyi osztálykirándulás.

Határtalanul – 3.nap

Borszék: Zimmethausen líceum, Bobpálya, Tündérkert, Medve-barlang, Fontana gyógyfürdő   Ma tehénbőgésre ébredtünk. Összeszedtük a holminkat és reggeli után elindultunk a

Határtalanul – 2.nap

Békás- szoros, Kicsi Békás- szoros, Gyilkos-tó, Gyergyóremete, Eszenyő   Ma délelőtt festői tájakon jártunk. Alig tudtunk betelni a látvánnyal! Szinte

Határtalanul – 1.nap

A Határtalanul Program célja a magyar- magyar kapcsolatok kialakítása, elmélyítése. Keretében a magyarországi iskolák tanulói az állam támogatásával osztálykiránduláson vesznek

Erdei iskola – 4.nap

Napunkat három vasércbánya felfedezésével kezdtük, ahol megtapasztalhattuk a teljes sötétséget, majd a hegyoldalban gránit után kutattunk. Utolsó állomásunk a Királyréti

Erdei iskola – 3.nap

Természetvédelmi őr szemével jártuk be az erdő egy újabb részét, vizsgálva a környék nagyvadjainak és erdei állatainak a lábnyomát.  Megtudtuk,

Erdei iskola – 2.nap

Napsütötte délelőttünket reggeli torna és közös játék után izgalmas vadászattal töltöttük, melyben avarrosta, fűháló és bogárnéző edény volt segítségünkre. A

Erdei iskola – 1. nap

Iskolánk 33 természetkedvelő diákja tegnap megérkezett a Börzsöny festői hegyei közé, a Duna-Ipoly Nemzeti Park Hiúz Ház és Látogatóközpontjába. Erdei

Jutalomkirándulás

A tanév közben megrendezett iskolai versenyek 1. helyezettjeinek jutalomkirándulást szerveztünk. A Széchenyi-hegyi Gyermekvasúttal  Virágvölgy megállóig utaztunk. A gyerekek a zötykölődő

Hősök napja

Május 25-én, szombaton iskolánk 5.b osztályos tanulói nagy sikerrel szerepeltek a városi Hősök napja megemlékezésen. A gyerekek versekkel, gitárral kísért

Méhek világnapja

Tanulóink nagy lelkesedéssel vettek részt a városi „Mézes Hetek” programon. A diákok gyönyörű plakátokat készítettek, melyek a Művészetek Házában kerültek