"Úgy vélem, csakis egyszer élhetjük meg az életet. Ha tehát akad bennem jóság, amit kimutathatok, vagy akad olyan jó cselekedet, amivel megkönnyíthetem bármely embertársam életét, most kell megtennem, nem késlekedhetem vagy feledkezhetem meg erről, hiszen soha többé nem fogok erre járni." (William Penn)

Jó tanács

Röviden

VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!!

VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!! VAKÁCIÓ!!!

 

2021. június 23 - szerda
  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  • default style
  • blue style
  • red style
  • yellow style
Nyitólap Hírek Förderung rhythmischer Kompetenz in dem Musikunterricht der 2.a
Förderung rhythmischer Kompetenz in dem Musikunterricht der 2.a
Hírek - Iskolánk élete
Írta: Fogarasy   
2021. május 19. szerda, 14:08

Rhythmus ist kreativ.

Rhythmus ist einfach.

Rhythmus ist Bewegung.

Rhythmus macht intelligent.

Rhythmus ist sozial und kommunikativ.

Rhythmus ist für jede Musik gut und wichtig.

Rhythmus ist aktuell; Kinder mögen Rhythmus.

Gemeinsames Musizieren verbindet Menschen jeglichen Alters. Aus musikpädagogischer Perspektive ist Rhythmus die Grundlage der Musik.

Musikalische Bildung durch Rhythmik ist grundlegend. Sie fördert bei den Kindern alle Sinne. Forschungen sagen, dass in den ersten zehn Lebensjahren die grundlegenden musikalischen Fähigkeiten erworben werden. Die Töne derselben Melodie können langweilig und müde oder aufregend und spritzig klingen, je nach ihrer Rhythmisierung.

Fröhliche Gesichter, Motivation und Wille herrschten in der Klasse 2.a, immer wenn wir mit den Bechern in der Hand ins Klassenzimmer traten.

In dem ersten Jahrgang machten wir Rhythmusspiele mit dem Körper. Wir klatschten, schnipsten, stampften, klopften. Im September dieses Schuljahres beschlossen wir ein einfaches Mittel zu nehmen. Wir erwarben bunte Becher, und lernten Schritt für Schritt ein Rhythmus. Später kam auch die passende Musik dazu. Wir spielten einzelnd, in kleinen Gruppen oder klassenweise. Wir rhythmisierten im Klassenzimmer, Zuhause vor dem Computer oder auf dem Schulhof. Die Kinder hatten großen Spaß, sie lernten begeistert den gleichen Rhythmus. Wie das Sprichwort sagt: Übung macht den Meister!

Szauterné Lieber Melinda und Tagschererné Wieszt Mária

Fotos: Tagschererné Wieszt Mária, Szauterné Lieber Melinda

Musik: Anna Kendrick - Cups

Mitarbeiterin bei der Videozusammenstellung: Misák Duchony Dominika

 

 

Köszöntő

Igazgat

Szontág Nándor
igazgató köszöntője

Küldetésünk

Pedagógiai programunk alapelve a gyermekek szeretetén alapuló,
a gyermeki jogokat tiszteletben tartó, gyermek központú pedagógia. Iskolánk a gyermeki életet élni engedő, önállóan is gondolkodó és cselekvő gyerekek iskolája.

A Küldetésnyilatkozat teljes szövege itt olvasható.

Nemzetiségi ruha

Hogyan kell helyesen
felvenni a nemzetiségi ruhát?

IMG_2551

Alapítvány

Kérjük, hogy adományaival
és személyi jövedelemadója
1%-ával támogassa iskolánkat
alapítványunkon keresztül!

A Közösen Gyermekeinkért 
Alapítvány adószáma: 
19182669-1-13

Az alapítvány
bankszámlaszáma: 
11742245-20044411

Köszönjük!

Alapítványi beszerzések
1999-2016 

2016-2018

Bejelentkezés

Ki böngész minket?

Oldalainkat 37 vendég böngészi

Mozanapló

mozanaplo-1

BELÉPÉS

Multischool

Belépés

unnamed

Adatkezelés

Adatkezelési tájékoztató (pdf)

Ajánlattételi felhívások

Aktuális felhívások:

Ajánlattételi felhívás a tanári szoba felújítására (pdf) (lejárt)

 Az összes felhívást (a lejártakat is) lásd:

Hírek / Ajánlattételi felhívások

Videók

 

videos

Örökös tanáraink

Albel Attiláné
Bokor Árpádné
Deli Zoltánné
Dornbach Ferencné
Karl Ferencné
Jákli Ferencné
Mézinger Éva
Pajor Róbert
Pekó Józsefné
Rácz Borbála

On-line jubileumi évkönyv

 

75

Ballagási tablók

1950-1974; 1992-2019

1950-lt-isk-lnyok